Problem att logga in i internetbanken?
Har du problem med att logga in internetbanken? Här hittar du information om vad du kan göra för att få inloggningen i internetbanken att fungera som den ska.
Varför behöver jag logga in med BankID två gånger?
Om du har favoritmarkerat inloggningssidan kan du ta bort sidan som favorit och prova att logga in på nytt i internetbanken. Du kan sedan favoritmarkera sidan igen i inloggat läge. Därefter ska du endast behöva logga in med BankID en gång.
Varför kan jag inte komma in i internetbanken?
Du kan prova följande:
- Prova att byta webbläsare till Chrome, Safari eller Edge. Dessa webbläsare är optimerade för att fungera med internetbanken.
- Om sidan är favoritmarkerad, ta bort den som favorit och logga in på nytt via hemsidan. Sedan favoritmarkera på nytt.
- Testa inkognito (privat fönster).
- Testa via en annan enhet (till exempel mobilen).
- Testa via telefonen igen, men med mobilt nätverk (utan wifi).
Om problemet kvarstår
Om problemet kvarstår kan du kontakta vår kundservice.