Ring 010-682 22 70
När du ringer till oss och vill ha hjälp i ett personligt ärende behöver du legitimera dig med BankID. Öppettider Måndag–torsdag: 9–17 Fredag: 9–16 Dag före röd dag: 9–15
Behöver du svar på en fråga? Du hittar ofta svaren under vanliga frågor, men behöver du ytterligare hjälp så finns vår kundservice här för dig. Välkommen!
När du ringer till oss och vill ha hjälp i ett personligt ärende behöver du legitimera dig med BankID. Öppettider Måndag–torsdag: 9–17 Fredag: 9–16 Dag före röd dag: 9–15
Som kund till MedMera Bank kan du kontakta oss via Meddelanden när du loggar in i internetbanken.
Vi svarar dig så fort vi kan inom 1–2 vardagar. Du får ett mejl när du har ett nytt meddelande från oss som du kan läsa i internetbanken.
Om du behöver skicka brev till oss gällande ärenden om privatlån eller sparkonto gör du det till nedan adress.
Postadress: MedMera Bank 171 88 Solna
Här hittar du de vanligaste frågorna som våra kunder ställer om privatlån och sparkonton.
Undrar du vad du behöver göra om du är sen med en betalning? Läs artikeln för att få konkreta råd. Kontakta gärna oss för att hitta en lösning som hjälper dig.
För oss är det viktigt att du är nöjd med våra tjänster. Kontakta oss gärna om du har synpunkter eller är missnöjd med våra tjänster och produkter.
Vill du läsa mer om vår strävan att bli svenska folkets mest omtyckta komplementbank? Eller vill du veta mer om MedMera Bank?