Hoppa till innehåll

Kundservice

Behöver du svar på en fråga? Du hittar ofta svaren under vanliga frågor, men behöver du ytterligare hjälp så finns vår kundservice här för dig. Välkommen!

en illustration på ett headset som ska symbolisera vår kundtjänst.

Ring 010-682 22 70

När du ringer till oss och vill ha hjälp i ett personligt ärende behöver du legitimera dig med BankID. Öppettider Måndag–torsdag: 9–17 Fredag: 9–16 Dag före röd dag: 9–15

en illustration av en mobil och en penna.

Skriv ett meddelande

Som kund till MedMera Bank kan du kontakta oss via Meddelanden när du loggar in i internetbanken.

Vi svarar dig så fort vi kan inom 1–2 vardagar. Du får ett mejl när du har ett nytt meddelande från oss som du kan läsa i internetbanken.

en illustration på ett kuvert som ska symbolisera att man kan kontakta banken.

Skicka brev

Om du behöver skicka brev till oss gällande ärenden om privatlån eller sparkonto gör du det till nedan adress.

Postadress: MedMera Bank 171 88 Solna

en illustration på två pratbubblor som ska symbolisera en fråga och ett svar.

Vanliga frågor och svar

Här hittar du de vanligaste frågorna som våra kunder ställer om privatlån och sparkonton.

Till frågor och svar

en kvinna som sitter i fotölj med sin mobil.

Försenad betalning

Undrar du vad du behöver göra om du är sen med en betalning? Läs artikeln för att få konkreta råd. Kontakta gärna oss för att hitta en lösning som hjälper dig.

Mer om sen betalning
ett barn som hoppar i soffan när pappa sitter med dator.

Synpunkter och klagomål

För oss är det viktigt att du är nöjd med våra tjänster. Kontakta oss gärna om du har synpunkter eller är missnöjd med våra tjänster och produkter.

Mer om synpunkter
två personer i våtdräkt som springer ut i vattnet.

Om MedMera Bank

Vill du läsa mer om vår strävan att bli svenska folkets mest omtyckta komplementbank? Eller vill du veta mer om MedMera Bank?

Om MedMera Bank