Kundservice

Behöver du svar på en fråga? Du hittar ofta svaren under vanliga frågor, men behöver du ytterligare hjälp så finns vår kundservice här för dig. Välkommen!

Ring 010-682 22 70

När du ringer till oss och vill ha hjälp i ett personligt ärende behöver du legitimera dig med BankID. Öppettider Måndag–torsdag: 9–17 Fredag: 9–16 Dag före röd dag: 9–15

Skriv ett meddelande

Som kund till MedMera Bank kan du kontakta oss via Meddelanden när du loggar in i internetbanken.

Vi svarar dig så fort vi kan inom 1–3 vardagar. Du får ett mejl när du har ett nytt meddelande från oss som du kan läsa i internetbanken.

Skicka brev

Om du behöver skicka brev till oss gällande ärenden om privatlån eller sparkonto gör du det till nedan adress.

Postadress: MedMera Bank 171 88 Solna

Vanliga frågor och svar

Här hittar du de vanligaste frågorna som våra kunder ställer om privatlån och sparkonton.

Försenad betalning

Undrar du vad du behöver göra om du är sen med en betalning? Läs artikeln för att få konkreta råd. Kontakta gärna oss för att hitta en lösning som hjälper dig.

Mer om sen betalning

Räntegaranti

När du tar ett lån hos oss kan du vara trygg med att du har en av marknadens lägsta räntor på ditt Privatlån. Om du i framtiden får ett bättre erbjudande från en annan bank så kan vi matcha räntan.

Om räntegaranti

5 enkla spartips

Dags att komma igång med sparandet? Här är fem enkla spartips för att spara till dina drömmar och nå dina sparmål.

Till 5 enkla spartips